Говорячи про професію вчителя, більшість людей вживають слово «покликання». Ми всі хочемо, щоб поруч з нашими дітьми були педагоги, які горять своєю роботою і можуть зацікавити, мотивувати і надихати дитину. На цей рахунок є дві думки: «талановита людина проб'ється, незважаючи на перешкоди» і «талановита людина починається з гарного вчителя».
Благодійний фонд, який у 2015 році заснував великий бізнесмен Санні Варкей і чиїм опікуном є правитель Дубая шейх Мохаммед ібн Рашид Аль Мактум, щороку вручає премію найкращому вчителю світу в конкурсі Global Teacher Prize.
AdMe зацікавило, хто став переможцем в 2019 році, адже було подано 10 тис. Заявок з 179 країн, а розмір премії становить $ 1 млн.
У фінал вийшли представники Індії, Австралії, США, Кенії, Нідерландів, Бразилії, Японії, Аргентини, Великобританії та Грузії.
А ось кращим з кращих був визнаний вчитель фізики та математики, монах-францисканець Пітер Табічі з Кенії. Церемонія нагородження пройшла в Дубаї, а ім'я переможця оголосив актор Х'ю Джекман.
Пітер викладає в невеликому африканському селі, жителям якого часто не вистачає найнеобхіднішого. Проте його учні відомі своїми перемогами на міжнародних наукових конкурсах, і цей факт в першу чергу привернув увагу суддів.
Але ж школа, в якій вони навчаються, на перший погляд ніяк не сприяє перемогам. На 58 учнів в ній доводиться 1 вчитель, комп'ютер теж всього один, а щоб потрапити на уроки, багато дітей змушені долати чималі відстані по розмитим через сезон дощів дорогах. Більшість учнів Табічі з бідних або неповних сімей, сироти. Школі катастрофічно не вистачає фінансування, тому Пітер віддає 80% заробітку на її розвиток - шкільну форму, підручники і посібники.
7 років тому він викладав в приватній школі, а потім вирішив прийняти сан ченця-францисканця і звільнитися. Кодекс цього ордена - аскетизм, допомога ближньому. Тому викладання в бідній школі стало свого роду благодійністю і Пітер може залишатися священнослужителем.
«Ця перемога не належить мені: вона демонструє досягнення юних умів. Я тут тільки завдяки успіху моїх учнів. Виграш дає їм шанс. Він означає, що у них немає кордонів ».
Пітер розповідає, що застосовує різні методи мотивації учнів, адже секрет успіху - віра в свої сили. Кожен може знайти справу до душі і відчувати себе впевнено. Пітер вчить дітей дивитися на речі з різних сторін. Саме тому в школі популярні різного роду проекти, де учні можуть самостійно організовувати весь процес і аналізувати результат.
Учитель не поділяє ці проекти на «круті» і «не дуже»: головне - це фантазія і самостійне прийняття рішень. «Креативність дуже важлива, особливо в складних ситуаціях і умовах обмежених ресурсів», - говорить Пітер.
У школі існують наукові та творчі клуби, і кожен проявляє себе там, де вважає за потрібне.
«Спостерігати, як мої учні ростуть в знаннях, навичках і впевненості, - моя найбільша радість у викладанні. Коли вони стають життєздатними, творчими і продуктивними в суспільстві, я абсолютно задоволений, тому що зумів стати для них стимулом і ключем, який відкриває їх потенціал самим захоплюючим чином ».
Також Пітеру вдалося глибоко зачепити питання толерантності: він створив «Клуб світу», де зібрав представників 7 народностей, людей різних віросповідань, які відвідують його школу.
А що ж відповів кращий учитель світу на запитання, що всіх так хвилювало: як він збирається витратити свою премію?
Перш за все це комп'ютерні ресурси, розвиток наукової лабораторії і нових проектів, які зможуть принести користь людям. Наприклад, Пітер хоче навчити школярів вирощувати стійкі до посухи сільськогосподарські культури, і такий проект життєво необхідний Африці.
Цікаво, що за умовами фонду у переможця є певні обов'язки, а приз у розмірі $ 1 млн виплачується не відразу.
Щороку протягом 10 років переможець отримує по $ 100 тис., При цьому він повинен обов'язково залишатися в професії протягом 5 років і бути глобальним послом організації The Varkey Foundation - відвідувати заходи, спілкуватися з представниками ЗМІ, проходити тренінги.
Нас від душі захоплюють такі люди: їх історії є яскравою ілюстрацією того, що називають «життєвим призначенням». А що ви думаєте про конкурс та його переможця?
Фото на превью AP / Associated Press / East News
Джерело: ADME
Благодійний фонд, який у 2015 році заснував великий бізнесмен Санні Варкей і чиїм опікуном є правитель Дубая шейх Мохаммед ібн Рашид Аль Мактум, щороку вручає премію найкращому вчителю світу в конкурсі Global Teacher Prize.
AdMe зацікавило, хто став переможцем в 2019 році, адже було подано 10 тис. Заявок з 179 країн, а розмір премії становить $ 1 млн.
У фінал вийшли представники Індії, Австралії, США, Кенії, Нідерландів, Бразилії, Японії, Аргентини, Великобританії та Грузії.
А ось кращим з кращих був визнаний вчитель фізики та математики, монах-францисканець Пітер Табічі з Кенії. Церемонія нагородження пройшла в Дубаї, а ім'я переможця оголосив актор Х'ю Джекман.
Пітер викладає в невеликому африканському селі, жителям якого часто не вистачає найнеобхіднішого. Проте його учні відомі своїми перемогами на міжнародних наукових конкурсах, і цей факт в першу чергу привернув увагу суддів.
Але ж школа, в якій вони навчаються, на перший погляд ніяк не сприяє перемогам. На 58 учнів в ній доводиться 1 вчитель, комп'ютер теж всього один, а щоб потрапити на уроки, багато дітей змушені долати чималі відстані по розмитим через сезон дощів дорогах. Більшість учнів Табічі з бідних або неповних сімей, сироти. Школі катастрофічно не вистачає фінансування, тому Пітер віддає 80% заробітку на її розвиток - шкільну форму, підручники і посібники.
7 років тому він викладав в приватній школі, а потім вирішив прийняти сан ченця-францисканця і звільнитися. Кодекс цього ордена - аскетизм, допомога ближньому. Тому викладання в бідній школі стало свого роду благодійністю і Пітер може залишатися священнослужителем.
«Ця перемога не належить мені: вона демонструє досягнення юних умів. Я тут тільки завдяки успіху моїх учнів. Виграш дає їм шанс. Він означає, що у них немає кордонів ».
Пітер розповідає, що застосовує різні методи мотивації учнів, адже секрет успіху - віра в свої сили. Кожен може знайти справу до душі і відчувати себе впевнено. Пітер вчить дітей дивитися на речі з різних сторін. Саме тому в школі популярні різного роду проекти, де учні можуть самостійно організовувати весь процес і аналізувати результат.
Учитель не поділяє ці проекти на «круті» і «не дуже»: головне - це фантазія і самостійне прийняття рішень. «Креативність дуже важлива, особливо в складних ситуаціях і умовах обмежених ресурсів», - говорить Пітер.
У школі існують наукові та творчі клуби, і кожен проявляє себе там, де вважає за потрібне.
«Спостерігати, як мої учні ростуть в знаннях, навичках і впевненості, - моя найбільша радість у викладанні. Коли вони стають життєздатними, творчими і продуктивними в суспільстві, я абсолютно задоволений, тому що зумів стати для них стимулом і ключем, який відкриває їх потенціал самим захоплюючим чином ».
Також Пітеру вдалося глибоко зачепити питання толерантності: він створив «Клуб світу», де зібрав представників 7 народностей, людей різних віросповідань, які відвідують його школу.
А що ж відповів кращий учитель світу на запитання, що всіх так хвилювало: як він збирається витратити свою премію?
Перш за все це комп'ютерні ресурси, розвиток наукової лабораторії і нових проектів, які зможуть принести користь людям. Наприклад, Пітер хоче навчити школярів вирощувати стійкі до посухи сільськогосподарські культури, і такий проект життєво необхідний Африці.
Цікаво, що за умовами фонду у переможця є певні обов'язки, а приз у розмірі $ 1 млн виплачується не відразу.
Щороку протягом 10 років переможець отримує по $ 100 тис., При цьому він повинен обов'язково залишатися в професії протягом 5 років і бути глобальним послом організації The Varkey Foundation - відвідувати заходи, спілкуватися з представниками ЗМІ, проходити тренінги.
Нас від душі захоплюють такі люди: їх історії є яскравою ілюстрацією того, що називають «життєвим призначенням». А що ви думаєте про конкурс та його переможця?
Фото на превью AP / Associated Press / East News
Джерело: ADME
Немає коментарів:
Дописати коментар